Projecten Projecten Donatie Stichting Vrienden Kamermuziek 's-Hertogenbosch
Stichting Vrienden Kamermuziek 's-Hertogenbosch

Stichting Vrienden Kamermuziek ’s-Hertogenbosch zet zich al ruim 30 jaar in voor kamermuziek in ‘s-Hertogenbosch en de regio. Concreet doen zij dit door het jaarlijks organiseren van 75 uitstekend bezochte lunchconcerten in de Azijnfabriek.  Een per twee jaar organiseert de Stichting het festival Kamerklanken. Dit jaar op 28 september 2014. Het festival kenmerkt zich door een gevarieerd aanbod van kamermuziekconcerten gedurende een dag in een 15-tal aansprekende huiskamer in veelal historische panden van de binnenstad in ’s-Hertogenbosch.

Dit jaar voor de tiende keer. Het festival met als ondertitel dit jaar ‘VIER 10” wordt op zondag 28 september 2014 om 11.00 uur geopend met een openingsconcert in de hal van het stadhuis aan de Markt. Hierna wordt het middagprogramma bestaande uit 15 x 3 huiskamerconcerten uitgevoerd door professionele musici op genoemde bijzondere locaties.

Als sponsor van Stichting Vrienden Kamermuziek dragen wij bij aan de realisering van dit festival jubileum.